Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Visszaküldés & visszatérítés

Webáruházunk minden forgalmazott termékre 30 napos indoklás nélküli elállást biztosít. Ez azt jelenti, hogy a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk a terméket, és mi visszafizetjük az árát, vagy kicseréljük más termékre, az Ön döntése szerint, az Általános Szerződési Feltételekkel összhangban.

Mi az Ön teendője, ha vissza szeretné küldeni a terméket?

1. Az elállással kapcsolatos döntését, kérjük, e-mailben jelezze nekünk az info@sitandrelax.hu címen, mi hamarosan válaszlevélben jóváhagyjuk azt.

2. Ezt követően az érintett termék(ek)et juttassa vissza az MFG Prime Kft. 3580 Tiszaújváros, Kosztolányi Dezső út 28. címre. A visszajuttatás postai csomagküldeményként vagy ajánlott levélküldeményként (nem utánvéttel) történhet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszajuttatás költségei Önt terhelik.

3. Döntésének megfelelően a terméket cseréljük más termékre, vagy vételárát visszafizetjük. A vételár visszaszolgáltatását átutalással tudjuk teljesíteni. A visszautalást általánosan 3 munkanapon belül teljesítjük a termék visszaérkezését követően. Ehhez, kérjük, küldje el számlaszámát és a számlatulajdonos nevét.

Milyen esetekben kérhet visszatérítést?

Indoklás nélkül visszaküldheti a terméket, és visszatérítést kérhet, ha a csomag kézhezvétele óta még nem telt el 30 nap. A terméket kibonthatja, kipróbálhatja, használhatja, a visszatérítés az állapottól függetlenül is 100%-os.

Ha letelt a 30 nap

A csomag kézhezvételétől számított 30 napon túl már nem tudjuk visszafogadni a termék(ek)et elállás keretében. Ha letelt a 30 nap, már csak garanciális problémával kapcsolatos ügyintézésre van lehetőség.

Ha termékcserét kér

Ha nem a vásárlási összeg visszatérítését szeretné kérni, hanem egy másik terméket választana, kérjük, ezt jelezze nekünk e-mailben. Termékcsere esetén az új terméket 3 munkanapon belül küldjük (amennyiben készleten van), a cserélendő termék visszaérkezését követően. Ha a csereként választott termék olcsóbb, mint az eredeti, az árkülönbözetet utalással visszajuttatjuk Önnek. Ha a csereként választott termék drágább, mint az eredeti, az árkülönbözetet Önnek kell teljesítenie utánvéttel. A cseretermék eljuttatásának költségét mi álljuk.

Ha a kapott termék hibás vagy sérült

Abban a ritka esetben, ha a termék hibásan érkezik meg Önhöz, a visszajuttatás költségeit vállalkozásunk állja. Általánosan úgy járunk el, hogy csereterméket küldünk Önnek, és az eredetileg kapott sérült/hibás terméket a futár elhozza a cseretermék kézbesítésekor. Vállalkozásunk vállalja a felelősséget azért is, ha a termék szállítás közben sérül meg.

Ha kérdése merült fel, írjon ügyfélszolgálatunknak az info@sitandrelax.hu címre, munkaidőben néhány órán belül válaszolunk Önnek!

Sit & Relax

Az oldal tetejére