Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

Mikor kapom meg terméket?

Mivel minden árusított termékünk (ülőpárnák, deréktámaszok, ékpárnák, kiegészítők) készleten van, így gyorsan teljesítünk, a megrendelést követő munkanapon postázzuk a csomagokat. Ez azt jelenti, hogy a rendelés leadását követő második munkanapon érkezik vele a futár. A futárszolgálat értesítést küld ennek várható időpontjáról. A hétvégén leadott rendeléseket általánosan hétfőn dolgozzuk fel, és kedden kézbesítik a futárok.

Személyes megtekintésre, átvételre van lehetőség?

Sajnos nincs. Webáruházunk nem rendelkezik fizikai üzlettel, a termékek egy központi raktárból kerülnek kiszállításra közvetlenül a vásárlóhoz. Ha esetleg elégedetlen a vásárolt termékkel, indoklás nélkül visszaküldheti nekünk 30 napon belül. Mindent megteszünk azért, hogy az elállás gyors és zökkenőmentes legyen.

Hogyan tudok rendelni?

A választott termék(ek) oldalán kattintson a kosár gombra. Miután válogatott, a jobb felső sarokban található kosár gombra kattintva tudja kezdeményezni a vásárlás véglegesítését. Meg kell adnia számunkra a szállítási és számlázási adatokat, és mi küldjük Önnek a terméket.

Bankkártyával tudok fizetni?

Igen, de nem a weboldalunkon, hanem közvetlenül a csomagot kiszállító futárnál.

Nem tetszik a termék, szeretném visszaküldeni

Ennek semmi akadálya, ha a kézhezvételt követően még nem telt el 30 nap. Lásd visszaküldési és visszatérítési szabályzat. Ha visszaküldené a vásárolt terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@sitandrelax.hu címen, és egyeztetjük a visszajuttatást, illetve a vételár visszautalását.

Egészségpénztárra lehet-e vásárolni?

Nem állunk szerződésben egészségpénztárakkal, így a termékeket nem tudja elszámolni azok terhére.

A termék sérülten érkezett, mit tehetek?

Mindent megteszünk azért, hogy hibamentes, kifogástalan állapotú terméket küldjünk Önnek. Ha mégis előfordul, hogy sérült, hibás terméket kap, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@sitandrelax.hu címen, és intézkedünk a cseréről. Ilyen esetekben Önt semmilyen plusz költség nem terheli.

Milyen garancia van a termékekre?

Minden forgalmazott ülőpárnára, deréktámaszra és más termékre 12 hónap forgalmazói garanciát biztosítunk. Részletek itt olvashatók a garanciális feltételekről.

Ki üzemelteti a Sit & Relax webáruházat?

Szolgáltató: MFG Prime Kft.

Székhely: 3580 Tiszaújváros, Kosztolányi Dezső út 28.

Adószám: 28845618-1-05

Cégjegyzékszám: 05-09-033485

Hova fordulhat panaszával?

Ha bármivel elégedetlen, kérjük mindenképp jelezze nekünk e-mailben, részletesebb információkat a panaszok és észrevételek oldalon talál. Ha a vállalkozásunk nem tudja megoldani panaszát, harmadik féltől is igénybe vehet segítséget, például az online vitarendezési platform segítségével.

Nem kapott választ, vagy szeretne nekünk üzenni?

A Sit & Relax szakértője az ülőpárnáknak, nyugodtan lépjen velünk kapcsolatba, szívesen válaszolunk bármilyen kérdésére!

 

Az oldal tetejére