Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

A webáruházunkban árusított termékekre 12 hónap forgalmazói garanciát nyújtunk. Ez azt jelenti, hogy ha a csomag kézhezvételét követő 365 napon belül meghibásodik az ülőpárna vagy más termék, akkor közvetlenül mi intézzük annak javíttatását / cseréjét.

12 hónap garancia minden termékre, ülőpárnára, deréktámaszra

Ugyanolyan garanciális feltételek vonatkoznak minden forgalmazott eszközre, ülőpárnára, ékpárnára, deréktámaszra, kiegészítőre.

Mi az Ön teendője, ha szeretne garanciát érvényesíteni?

1. Kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@sitandrelax.hu címen a hiba részletes leírásával, lehetőség szerint fényképek mellékletével.

2. Kérelmét kivizsgáljuk, és a probléma jellegétől függően kezdeményezzük a javítást, cserét vagy a termék árának részleges/teljes visszautalását. Előzetes egyeztetést követően a hibás termék visszajuttatásának költségeit megtérítjük Önnek.

Mi történik, ha a hiba 12 hónap után jelentkezik?

Tapasztalataink szerint a gyártási hibák vagy azonnal, vagy röviddel a vásárlás után láthatóvá válnak. Ha a hiba a garanciális időszak letelte után jelentkezik, akkor is megvizsgáljuk az előállt problémát, de ígéretet nem tudunk tenni annak orvoslására.

Az oldal tetejére